19 Aralık 2008 Cuma

İHANET ETMEDİM EYLÜL

İhanete uğramış bahar gibisin
İhanet etmedim eylül
Gönlümün en vefasız yanılgısıydın
Çürüttün aşka dair umutlarımı
Halbuki fetretli mahzenlerime
Ulu bir gölden yansıyan
Mehtabını düşledim
Mehtabını son defa anıyorum eylül

Sen ki , kızgın ve çelik bir ruhla geliyorsun
Yanardağ beslediğini biliyorum aslında
Gülüyorsun , kokusunu alıyorum yıldırımların
Ellerindi beni böyle dağıtan
Birbirine ekleyip kalplerimizi
Yürüyelim derken eylül
Ellerindi kan bulaştıran dudaklarıma
Züleyha bakışıyla beni zindana sürüp
Yusuftan alıkoyan felaket gözlerindi

Koruduğumu sandım hüznün ve intiharın
Mel'un saldırısından
Uçurumuna düştüm olumsuz duyguların
Karabasan ve korku darağacında
Sevgine yönelip çamurlara bulandım

Mazlum bir iniltiydi '' intihar etme leyla''
Parçalanan yüreğimle
'Canfezam ' diye eylül , hep eylül sayıkladım
Yakamda bir karanfil gibi , aşağılayan
Korkunç kelimelerin
Halbuki ben şifası olmayan bir hekimin
Kapısından çaresizlik devşiren
Sürgün bahanesi ayakların zinciriyim

Ben hicranı arayan bir hayal bekçisiyim
Mahzun biten bir şarkı boşalır dağarcığımdan
Keser damarlarımı
Ruhumu merhametine terkettiğim '' RÜVEYDA ''
Veya umutsuz bir gül
Veya kanlı bir eylül

nurullah genç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim..